torsdag, december 07, 2006

There's a first time for everything.


Titeln talar för sig själv, första inlägget här. Märker att fler och fler börjat skriva bloggar, kanske är det en ny trend? Det ska iallafall bli kul att dela med mig av tankar och äventyr.

Idag är det onsdag och jag är hemma och sjuk. Vännerna är ute och spårar som vanligt och det var längesen det blev en hemmakväll. Ovant men nödvändigt.. Försökte desperat kurera mig med C-vitaminer och örtte hela eftermiddagen men till ingen nytta.. Jag får helt enkelt spara mig till kommande fester! Och fester kommer det bli!

Djäknefesten som den kallas kommer äga rum om exakt en vecka på ett ställe på Södermalm. Själva festen är en gammal tradition och namnet Djäkne har en stark betydelse, men den tänker jag tyvärr hålla hemlig :) Festen har vi planerat länge och vi har sålt många biljetter vilket känns underbart! Det lär bli en kanonkväll med mycket skumpa! Dock har jag och vännerna planerat att dra vidare in till Stureplan sen och röja vidare. Ska bli mycket spännande att se hur vissa personer, som kommer infinna sig på festen, kommer reagera på hur jag och vännerna utformar kvällen! Minst sagt.. Träffade Rebecca en snabbis ikväll och gick igenom några detaljer. Musiken är så gott som fixad (jag litar inte helt på den DJ'n vi anlitat så jag och Rebecca har fixat egen musik) Thank God.. Och kläderna är planerade fast inte inhandlade så blir en stor shoppingrunda nu till helgen vilket är sweet!

För övrigt hoppas jag på att bli frisk snart så jag kan träna, sola och beté mig som vanligt. Men jag är på G :) Hoppas resten av er är friska och krya och skålar för fullt!

puss puss

Inga kommentarer: