tisdag, januari 23, 2007

Ovanliga aktiviteter

Jag var och bowlade med Rebecca och hennes kära Viktor förra veckan. Tro det eller ej men jag vann. Jag undrar var dessa manliga talanger kommer ifrån eftersom jag även någon dag tidigare visat stora skills på tv-spel. Men det är ju alltid lika kul att förvånas av sin egna kapacitet.

I fredags var det iallafall dags för en återförening. Min kära vän Daniela hade ringt runt till alla tjejerna i vårat högstadiegäng och arrangerat en storfika på EspressoHouse vid Stureplan. Väl där hade vi jättetrevligt och minne efter minne togs upp. Det kändes verkligen som att gå i nian igen. Vilket var en av dom bästa perioderna i mitt liv.
Efter fikan var vi lite sugna på att dra oss mot Laroy men majoriteten ville göra något lugnare så det blev en taxi till en biljardhall i närheten. Även här en "manlig" talang som visade sig, haha.
Vid tvåtiden drog sig dom flesta hem och då även jag. Mina aningar om att kvällen var slut ändrades dock kraftigt när jag blev uppbjuden till Mr Gorgeous. Det slutade med att jag klockan sju på morgonen snubblade in genom ytterdörren. Kvällen var lyckad.

I lördags var jag på ett kalas med hippietema. Hur ofta händer det?
Roligt var det iallafall att få spacea till det och även få njuta av god mat och mycket vin.
Kvällen bjöd även på magdans.
Efter ett snabbt ombyte till den lilla svarta på damernas klev jag ut i snön för att träffa Rebecca.
Vi drog oss mot Hemma Hos där vi möte Maja och Yvonne samt Samir och både Johan W och Johan G. Mums, säger jag bara.
Efter ännu mer vin och cider köpte vi mat och tog en taxi hem till Viktor där vi möttes av riktigt glada människor. Spriten hade tydligen hälsat på där med.
Jag kan bara säga att kvällen vart lång och söndagen blev ännu längre med mycket mat och filmmys. Sov sedan hos Debbie på kvällen vilket som vanligt var jättetrevligt!

Sprang även in i Mr Gorgeous två gånger till i helgen och det blev minst sagt konstigt då vi båda
inte fick fram ett ord. Men jag är optimistisk vad gäller detta. Det kan ju faktist bli superkul.
Idag har jag förövrigt varit ledig.
Hoppas på att träffa Tony snart.

Nu ska jag ut och äta middag med vännerna och så får vi se vad mer kvällen har att erbjuda.
Man vet som sagt aldrig vad som kan hända.
Jag uppdaterar vidare om Mr Gorgeous de kommande dagarna.
Ska iallafall bli otrolilgt spännande att se vart detta kan leda nånstans.

Leoparden är på,
raowrr.

Inga kommentarer: