onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag

Vill ge en massa kärlek till mina vänner idag. Tror inte ni förstår hur mycket ni betyder för mig. På grund av allt som händer i vardagslivet glömdet ofta bort att visa uppskattning och att tala om för varandra hur mycket vi älskar varandra. Ni vet vilka ni är, ni som betyder mest. Det kommer även visas idag. Massor av pussar och kramar på er älsklingar. Utan er skulle jag inte vara den jag är idag.
Till dig som ändå betyder allra allra mest. Maria, min syster och my friend for life. Älskar dig av hela mitt hjärta och tillsammans klarar vi vad som helst. Du är bäst och vad som än händer finns jag alltid där för dig. No matter what. Du & mamma, you 2 mean the world to me.

Nu måste jag kila ner till stan och göra några ärenden. Sen ska jag städa och träffa Hannah för att laga middag så kommer dom andra hit vid 21. Sen blir det utgång till Cafét. Vet att vissa speciella personer kommer vara där ikväll. Spännande! Puss på er alla och hoppas ni får en underbart kärleksfull dag.
........................................................................................................
................................
...............................
...............................
Maria
Sommaren 06

Inga kommentarer: