måndag, februari 12, 2007

Get me off

Fredagen var en lugn dag. Gjorde många ärenden och avslutade kvällen hemma hos Viktor med Rebecca. Efter spel och mysiga samtal gick V och la sig så R och jag hade porrfilmskväll. Alltid lika kul. Sen en taxi hem och en longtime conversation med Sofie.
Lördagen var jag hemma med familjen eftersom dom skulle åka bort dagen efter. Så nu är dom alla i fjällen och jag har lägenheten för mig själv i en vecka vilket är superskönt. Måste dock erkänna att jag blev riktigt sugen på att hänga med när väl snowboard och skidgrejerna plockades fram.
Igår kom Debbie hit och vi hade Q time och mys. Tack för en superkväll gumman.
Idag har det varit lite stressigt. Som vanligt planerar jag alltid för mycket. Var ledig vilket var välbehövt. Shoppa födelsedagspresenter till Maria som fyller år på lördag vilket ska firas regält. Städa och mysa med Gucci var även planerat. Måste försöka hinna träffa Tony inom dom närmsta dagarna. Även hinna dra till Ackis och få lite övning gjord. Hoppas även på att träffa Daniela snart. Hon hade modelljobb borta hos Mikas idag. Hoppas det gick bra. Snygging nr one.
På onsdag är det alla hjärtans dag iallafall. Blir en utgång då är det tänkt. Fira att man inte har ett förhållande haha. Så tjejerna kommer hit innan så ska vi äta middag och föra lite.
Kommer bli supermysigt :)

Det är lite vad som gjorts och görs.
Planerna är många och det eviga daltandet kring en vision tar förbjuden tid.
Konstiga sms och märkliga samtal.
Get me off.

Inga kommentarer: