måndag, februari 26, 2007

Helgen

I fredags var det dags för utgång igen. Kände mig smått förvirrad pga alldeles för många alternativ. Samir skulle Dj:a på Oxid och Johan Dahl och CO skulle vara där och fira en födelsedag. Jocke G samt vänner skulle till Hotellet och ville ha sällskap dock blev deras planer senare ändrade vilket var lika bra. Jimmy Lindblad och vänner bjöd på godiskalas och jag var minst sagt sugen. Dock började jag kvällen med att åka till Gärdet och ha lite tid med Sofie. Nytt skvaller inom musikbranschen är alltid kul. Klockan blev mycket på nolltid och jag tog snabbt en taxi till Cafét där jag kulle träffa Lisa von Segebaden, Emma och Jessica. Väl där träffade jag även Lina, Martina och Katta vilket ju var alldeles för länge sen sisst! Så det var riktigt kul. På grund av löningstider var det otroligt mycket folk. Träffade Disa och Li och även Claudio. Emma hookade upp med en riktig hunk och jag och Lisa delade bord med Ignacio, som faktist var ledig för kvällen och sprang runt med handklovar som han fått av Miss Vice. Alla var där, kändes det som. Jimmy Widén samt snyggingen från nyårsafton hemma hos Stanny och hyllan var knakfull. Träffade Peder och Vladde som var på väldigt gott humör. Träffade även på Weppe som vid första anblicken såg otroligt förvånad ut men bröt sedan ut i leende och var riktigt hjärtlig. Blev en dans med föredetta BB Daniel och hans vänner som senare under kvällen trackade mig genom att ringa var femte minut fram till klockan sex på morgonen. Slutsatsen var att det var fruktansvärt kul och vi stannade länge där och avslutade med snöbrottning och krig utanför. Efter det märktes det hur mycket sprit vi alla fått i oss. Tjejerna försvann mot Norrmalm och jag tog en taxi tillbaka till Södermalm där jag träffade Milos. Vi drog hem till mig och disskuterade kvällen som gått etc. Mer skriver jag inte om denna kväll, då mina närmsta hört om den ett antal gånger.

Lördagen var fullbokad men avslutades med en lugn filmkväll med Trace, Mitzan och Stella. Även söndagen var lugn bortsett från en tur till Ann Sofi med framtida disskutionsämnen. Stressen packades på ytterligare och det är nu mindre än en vecka tills jag åker till Malmö.

Övriga updates : Mr Badboy är i sthlm just nu. Vet dock inte ens om jag kommer hinna träffa honom då hela veckan är fullbokad med rep och det efterlängtade besöket of Miss P anländer idag. Vad som mer hänt på sistone hinner jag inte skriva nu. Har dock mycket färskt skvaller. Nu måste jag snabbt iväg och träffa Hannah sen till solariet och sen hem och förbereda. Slap.

Inga kommentarer: