söndag, februari 18, 2007

Out n' about

I fredags var det en lång dag med mycket att göra och många ärenden. Med de gjort var det hem och byta om. Gick sedan på en föreställning på Södra där Isse och Vera kicked some ass och var lätt bäst med sitt Spice Girls tema. På plats träffade jag Gustav B, Samuel och Emelie. Även Ina och Aue var där och två från brödra samt Randy. Efteråt gick Rebecca och jag hem till mig och fixade oss lite. Vi blev sedan hämtade av Viktor så åkte vi till Texas Long Horn i Vasastan för en jättegod middag med goda viner. Kan verkligen rekommendera deras stekar. Sedan skulle V och R hem medans jag skulle på braciliansk fest. Marika och Sabina var fulla redan när jag kom. Gustaf Henriksson och Basse var glada och hade matchande tröjor vilket var sött. Fredrik var där (!!!) och var het som vanligt. Hur som helst var det grymt mycket folk och bra stämning med liveband och mycket sprit. Jag åkte därifrån ganska tidigt för att möta upp Daniela Verzola. Vi hade lite Q time innan vi bestämde oss för dra till Johan som jobbade. Efter två drinkar och mycket fnitter var vi klara att gå. Vi gick och åt och träffade då på BillieJean Robert som snabbt hälsade innan han sprang vidare. Daniela skulle få skjuts av Johan hem så jag tog en taxi. Väl hemma sms:ade Milos och frågade om han kunde komma förbi sen. Så vi kollade på Fast and the Furious - Tokyo Drift, som förövrigt är en superbra film med världens snyggaste tjej i huvudrollen, och somnade sen. Kvällen var jättelyckad.

Inga kommentarer: