lördag, mars 17, 2007

It's about time

Har inte skrivit i min blogg på väldigt länge nu. Anledningen är tidsbrist. Kollade i min kalender idag och den sista tiden är en enda bläckröra med enthusiastiska planer. Ser tillbaka och återblickar, försöker återberätta. Det har varit allt ifrån utgångar till antagningar. Daddy, Lina, Emilio, Agnes och Åsa har fyllt år.
Den fjärde Mars flög jag och Miss P ner till Malmö och tog in på Baltzar som jag förövrigt starkt rekommenderar. Dag två nere i Skåne åkte Miss P vidare till Danmark och sedan till Tyskland medans jag var kvar och provspelade, umgicks med Tom och Daniel och njöt av de skånska killarna, haha. Bodde denna kväll på Astoria. Gick vidare till delprov två, stor lycka. Flög hem igen på tisdag kväll, en känsla av fullbordelse. Träffade förövrigt Jens Lapidus som satt och signerade sin nya bok "Snabba Cash" på Arlanda. Måste säga att boken är över förväntan och svår att lägga ifrån sig. Hett tips.
Utgångarna har varit många. Spenderat mycket tid på Cafét på sistone. Träffat mycket roligt folk där. Debbie och Lewerentz relation är dock slut nu så dragningen är inte lika stark men snart öppnar ju uteserveringen, guld säger jag bara.
Nu den senaste veckan har det varit ansökningar mån - fre. Gick vidare i Stockholm vilket var super. 85dagars festen hölls i torsdags och blev en strålande succé. Jag är jättenöjd och lika så de andra i festkommitén. Spriten tog dock slut på ca en timme med fylldes snabbt på. Livebandet gjorde bra ifrån sig. Jag och Debbie drog vidare till Solidaritet och kvällen var sjukt kul. Edsbergssökningen låg tyvärr dagen efter men gick över förväntan. Igår spenderade jag kvällen hos Fredrik som jag träffat på Stockholmssökningen. En lång middag och två flaskor vin senare var jag på g hem. Ikväll har Marika Dahlbäck sin 20års fest och sen blir det kanske en liten runda med Rebecca samt V med vänner.

Grabbuppdatering: Mr Sexy blossade upp under en period. En tönt på krogen satte dock käppar i hjulet. But she's going down. Mr gorgeous står still för tillfället, kunde inte varit ett bättre tillfälle. Ett nyskapat trestegsprogram med solklar bonus. Övriga kandidater är kommentarfria än sålänge.

Don't hate the player - hate the game.