lördag, maj 12, 2007

News

Gårdagen blev inte precis som planerat. Jag är dock överlag ganska glad över vissa saker som hände. Känns skönt att det tydligt märks att det gått framåt på vissa håll. Att du nu kanske äntligen förstår att jag inte är som jag var då, iallafall långt i från. Skiftad stämning under kvällens gång som det nu varit de senaste gångerna. Märkligt att det alltid blir nåt drama av något slag. Omgivningen kanske drar fram vissa sidorav oss, vad vet jag. Hade dock grov beslutsångest igår. Jag har för många bollar i luften för tillfället, vilket är otroligt kul och innehållsrikt, men att bli dubbelbokad allt för många gånger är inte att rekommendera då man blir väldigt utmattad och får dåligt samvete. Blev lite komplicerat vid en viss incident, vet fortfarande inte riktigt hur situationen är idag, får dock hoppas på att allting löser sig på bästa sätt. Kan säga det att det kommer dröja ett tag innan partystugan öppnar igen.

Bakis, frustrerad, trött, förtjust, intresserad.
Emotional update.
Mr Sexy har gått och blivit sur av någon anledning, onödigt tycker jag.

Däremot är jag sur på Mr Mums då jag inte kan acceptera att vissa förändringar skett. Bortskämd? Nej, men det jag vill ha, vill jag ha. Vad jag ska göra åt det här vet jag inte ännu, men det är inget större problem.

Nu blir det tennis och sen lite lyxmys.
Take care sweeties.

Inga kommentarer: