torsdag, maj 03, 2007

Taste

Jag måste bli bättre på att skriva här, har bara inte funnit tiden på sistone.
Latest since last, matchen på Råsunda AIK - Hammarby, årets besvikelse. Det är dock alltid lika underbart att stå i klacken och känna trycket runt omkring sig. Bilder kommer snart.
Förövrigt hade Debbie och Hannah sin skiva den 26 och Thomas fyllde även år den dagen så jag dök upp en aning sent men i rättan tid till skumpa med Jakob samt vän. En fullsamlad lokal av fulla ungdomar med känslan av student 07 i kroppen, stämning på topp. Trots detta drog vi snabbt vidare till Stureplan och Solidaritet. Stämningen där var dock inte lika hög tyvärr, torsdagar är alltid ett wild card. Slutade med att Laura, Magnus, Debban och jag drog hem till Brahegatan och deckade.

Blev en shoppingrunda med Nadia dagen efter och senare en lyckad utekväll med bl.a. "jag har aldrig" på Pappa Grappa. Dagen efter gick fort, och mobilen låg batterilös så jag gick tyvärr miste om vip biljetter till Paul Oakenfold konserten på Berns. Solklara emotions då det garanterat hade kunnat bli en guldkväll.

Spenderade därefter the weekend med Debbie, mihi.
Valborg. Oplanerat och spontant blev det en grillkväll vid stugan med moi, Maria, Stella, Miranda, Erik och Maximilian. Blev jättemysigt och vinet flödade. Ångrar dock en aning att jag inte nappade på Lindas erbjudande att ta bilen till Uppsala mitt i natten till utefesten som jag i efterhand hörde blev alldeles strålande. Vet dock att det antagligen hade blivit en resa till fantasyland så lika bra trots allt.
Efter detta har det varit full rulle med dagsrutiner och deklarering. Hade i samma veva världens konstigaste dröm för någon dag sedan, tyvärr kan jag inte dela med mig av den då den för många skulle avslöja en hel del pågende händelser.
Idag var jag iallafall och checkade tvåan i Enskede som kanske blir min till hösten. Är dock skeptisk över att lämna innerstaden och rörelseschemat i omgivningen, men kanske så. Med lite taste and touch kan den bli gorgeous. Spännande.
Helgen är i princip här, får se vad som sker. En Stureplansrunda skulle sitta fint. Join the party.


Chillsoristic ta ta.

Inga kommentarer: