fredag, oktober 12, 2007

Touché

Äntligen helg och jag är rätt oplanerad för en gångs skull, känns suveränt.
Börjar vid 13.00 idag med Stefan för att sedan ha gemensam, och nej, jag tänker inte ställa upp idag. Känns självklart då jag knappast är klar med instuderingen och utformningen. Efter gemensam dras det till Kungsträdgården. Hoppas verkligen så många som möjligt har tagit sig dit. 17.00 idag, manifestation mot gatuvåldet, be there! Efter det möta upp Oskar och ta sig till Kulturhuset där Marika och tre andra brudar har en spelning, blir nog nice. Sen blir det nog en hemmafest skulle jag tro. Tänkte nog ta det ganska lugnt idag, ska hårdträna imorgon med Rebecca och på kvällen blir det uterunda på riktigt. Får se om det blir ös med Katta, har iallafall planerat att ses i helgen, mys.
Saknar Debbie asmycket, planerar dock att åka till London jävligt snart och träffa henne. Efter daglig mailkontakt fick jag höra en underbar nyhet, ett buisness meeting som kan betyda sponsring för Camadego. Kan bara hoppas att det slår igenom. Själva affärsidén var tydligen väldigt intressant iallafall. Kan inte berätta mer om detta nu, är fortfarande hemlighetsstämplat.
Efter x antal år tror man att man åstakommit någonting, något stabilt och hållbart. Ett felsteg och man får en uppenbarelse a la ice. Dubbelmoralen tydligare än kylan. Om man utger sig för att vara någonting får man ju hålla det i alla situationer. Efter åtskilliga försök på genombrott lägger jag mig härmed. Touché & fuck you. Riktat mot en viss person.
Tänkte avsluta med en hyllning till den tyske house dj'n Klaas. Älskar hans musik och hans remixer är mums. Desutom är han skitsöt. Tycker han liknar både Niklas Röja och Richard Björklund, iallafall på denna bild, vilket ju inte är helt fel.
Ha en härlig dag så skriver jag mer ikväll eller imorgon. Ta ta'




Titta,
vilken söt bild.
Honom vill jag ha.

Inga kommentarer: