måndag, november 05, 2007

Time for travel

London blir av nu i slutet av november. Kommer med största sannolikhet åka med Rebecca och jag vet att det kommer bli wild. Det som väl väntar blir storslaget och jag är väldigt entusiastisk. Ett par samtal kvar, sen är allting fixat. En resa fylld av nöje, utgångar, shopping, lite jobb men framförallt tid att spendera med Debbie.
Pratade idag för första gången med Adrian Knight, en kille jag ska jobba lite med nu framöver. Han ska skriva en låt till mig som jag antagligen ska framföra i mars nästa år. Känns aningen nervöst då jag aldrig träffat honom, men blir ett möte nästa vecka då han återkommer till sthlm efter jobb på annan ort. Han lät trevlig, jag undrar om han är snygg.
Idag tänkte jag gymma med Maria. Måste även finna tid till att repa och ta tag i en del ärenden. Måste kontakta två tjejer som jag ska kompa nu om några veckor. Känns alltid konstigt att jobba med nya människor som man blivit ihopfixad med. Eftersom det kräver så pass mycket av ens egna personlighet är det jobbigt om kemin inte riktigt stämmer, det måste ju låta bra. På något vis har det alltid löst sig förut så bring it on.
Ska fika med Rebecca senare ikväll och planera lite mer inför London iallafall. Känns som om det mesta handlar om planering för tillfället. Det ger ju resultat men kan vara så himla tradigt ibland. Måste nu sätta mig och ringa en viss salong angående en skiss som avgör en idé. Update: 4 is enough. Ta ta'

Inga kommentarer: