måndag, januari 28, 2008

Behov

Jag är sjukt irriterad. Sitter och filar naglarna medan jag frustrerat försöker komma på hur jag ska formulera mig. Nog för att jag absolut inte bryr mig egentligen, jag har varken tid eller intresse att göra det, men jag har ett extremt behov att skydda mina vänner. Jag blir hetsig och aggressiv
Detta samarbete, en kedja med konsekvenser och reaktioner. Telefonsamtal ska ringas och handlingar ta form. Fakta mina vänner, fakta. Varför känns det så bekant? Medveten om att det tyvärr finns alltför många individer av detta slag, men varför detta behov att ta så mycket plats. En god tanke som maximalt utnyttjas på fel sett. Konceptet i sig ger ju självklar vinst. Behov som skapar behov. Sanningen ska fram, förr eller senare.

Dagen blev inte exakt som planerad. Kommunikationen var inställd pga en snabbplanerad konsert/seminarium. Aleksey Igudesman och Richard Hyung-ki Joo, som nu är aktuella med sina konserter på Nybrokajen, var på besök. Jag var lite smått skeptisk mot dem och hade därför tackat nej till biljetter till kvällens konsert vilket jag i efterhand ångrade. Ska dock se dom imorgon förmiddag. "Vad har Mozart med James Bond att göra?" Svaret fick ni ikväll och får ni imorgon.
Drog och tränade efter skolan för att sen dra hem och laga middag. Tänkte få ut lite aggritioner. Tänkt alldeles för mycket idag. Högvarv passar sig inte varje dag. Imorgon bli det lugnare. Konsert på Nybrokajen med Sofie och Isse, för att sen träffa upp Katta och luncha & sola. Ska försöka hinna träna imorgon med Rebecca också. Whatever.

Miniupdate: Mitt behov av att känna hans behov.

1 kommentar:

Jelena sa...

Hey gumman :D ja tack den vart suverän. Hoppas konserten på Nybrokajen vart bra.
Absolut, klart vi ska ses igen, när kan du? För mig passar det sig mer nästa vecka, är nämnligen rätt sjuk nu. Har 39:e gradig feber och halsont så det bådar inte gott, men jag har fått medicin och är på bättringsvägen. Hoppas du mår bra :) <3 Massa pussar & kramar!