måndag, januari 14, 2008

Brr

Det är fortfarande kallt ute. Tydligen har jag blivit kritiserad på en viss blogg för att jag har på mig en Canada Goose jacka ibland när jag är ute. Jag tycker faktiskt inte att det är något fel med det. Jag har haft den länge, älskar den fortfarande, tycker den är snygg och framför allt så är den varm. Jag tycker inte om att frysa. That's that.

Måndagsmorgonen spenderades på en musikhistora lektion. 3 timmars snack om hur man utvärderar vad som är musik och inte, varför det finns en puls, varför man reagerar på vissa sätt när man lyssnar på musik, osv. Dagens professor gled hela tiden in på sex och hur "porrigt" det är när man lyssnar på en låt man tycker om. Håller absolut med, orgasm deluxe, men jag vill inte höra det från honom och hur "upphetsad" han blir, speciellt inte klockan nio på morgonen.

Resten av dagen har varit skön. Tog en långlunch och ska nu strax iväg till Dejan för att träffa Rebecca och Anna en stund. Senare ska jag även möta upp Katta för att dra på bio eller dylikt.
Bjuder här på en av bilderna från i lördags då jag var ute med Katta och slätade över 7 ställen.
Det var en sjukt bra kväll och alltid lika kul att träffa på folk man inte sett på ett tag. Har speciellt två i åtanke. Ni vet vilka ni är. Nej, ska kila nu. Tud'



2 kommentarer:

emlis.bloggspot.com sa...

Håller med dig om canadan goose jackan. Jacka som jacka liksom.
Du verkar iaf ha ett jätte bra och intressant liv. Älskar att läsa din blogg :)
Kram

Carolina Martin sa...

Vad roligt :)
Tack så jättemkt, kul att du gillar den!
Kram