fredag, januari 25, 2008

Night out

Efter middagen igår mötte jag upp Rebecca och Anna för en "tagga till" fika. Anna som varit sjuk i en vecka hade kravlat sig dit och det var grymt att se henne. Efter ett tag drog iallafall jag och Rebecca vidare till vårt förkrök innan vi sen åkte till Solidaritet. Alltid lika kul, alltid lika bra. We all love it. Dyngraka drog sen jag, Katta och Kim till Hell's medan Rebecca och Ramin drog till Village. Det var hyfsat bra på Hell's men drog själv sen till Village för att möta Rebecca. Lika tomt som vanligt en torsdagsnatt. Hur som helst så drog vi alla till Max sen där det spårade ur regält. Kommer ta upp allting här senare när jag vet om det är lugnt att prata om det.
Känner mig helt förstörd & bakis idag. Spenderat hela morgonen med att kolla på tennis, Australien Open. Ska umgås med Maria nu och sen träffa tjejerna på Dejan. Får se vad det blir till kvällen. Känner nog inte att jag vill ut då jag antagligen ska ut imorgon. Uppdaterar sen.


Inga kommentarer: