onsdag, januari 16, 2008

Random game

Igår var vi på bio. Jag, Katta och Samir såg National Treasure som faktist var över förväntan. Hade inte sett ettan men båda filmerna är fristående så all was well. Åt middag innan på Kungshallen som alltid är en hit då man är flera. Efter filmen drog jag och Katta hem till mig. Efter för få timmars sömn började dagen idag med solning, då vi inte hann göra det igår, sen satslära, privatlektion med Stefan och gehörslära. Hann även äta lunch och fika med Sofie. After school drog jag till Dejan för att träffa grabbarna, Rebecca och Anna som för övrigt haft sin första dag i Uppsala på Juridiska utbildningen. Slitna men förväntansfulla. Som vanligt en del snack om morgondagens outfit då vi som alltid ska till Solidaritet och sen Hell's. För er läsare som inte varit där på en torsdag kan jag inget annat än att verkligen rekommendera det då det alltid är drag. Imorgon har jag även terminens första tenta, formanalys och harmonilära. Lucky me. Hur som helst så ska det nu mysas med Maria för att sen samla krafter inför imorgon. Catjing'

Miniupdate: Mr Sexy börjar bli insane, Mr Badboy är i Sundsvall med jobbet vilket är skönt och imorgon blir det spännande då jag för första gången på länge ska träffa Mr Purple.

1 kommentar:

Jelena sa...

Härligt att höra att du verkar ha det bra gumman :) Lycka till med tentan & Mr.Purple, spännande ;)
Många bollar i luften - helt rätt!
Love / ]elena