torsdag, februari 21, 2008

Torsdag

Vaknade motvilligt upp till en förkylning. Natten bjöd på härliga drömmar och jag ville verkligen inte upp ur sängen. Knarka nässpray står härmed på dagens aktiviteter. Lunchade med mamma för en stund sen och sitter nu och fixar musik och kikar lite på företagsinfo. Jag ska nämligen starta ett eget inom de närmaste veckorna då jag måste kunna fakturera ordentligt osv. Hade ett givande samtal med Gustaf igår om just detta och både han och jag kommer nu få hjälp av Sebastian med våra hemsidor. Kommer med mer info när det börjar bli klart. Var ute en sväng med David, Viktor, Fredrik och Sebastian igår. Anna hade en spelning så vi drog till Gamla Stan och besökte henne. Träffade Tom och hans flickvän Alexandra där, hon är faktiskt jättegullig. Kom hem tidigt men inte hjälpte det eftersom jag är murad idag. Fuck it, ska till Solli ikväll. Drar antagligen vidare till Hell's efter det. Ni vet nu vart ni hittar mig.
Jag har ju alltid haft ett speciellt öga för Mr Sandhamn. Igår kände jag dock för första gången en stor motvilja och hittade ett antal fel hos honom som jag inte sätt förut. Men det räcker visst med att umgås några timmar och jag är intresserad igen. Inte av någonting seriöst, hell no. Men ändå, någonting ska inledas och jag har våren på mig. Blev paff igår när jag sprang in i ett av rummen och upptäckte hur snygg en annan killkompis till mig blivit. Alla på Ackis har fått träningsnoja och hänger dag som natt på Sats och tro mig, det börjar synas, Rrr. Kanske har jag gått och blivit brunstig, haha.
Önskar att jag kunde lägga ut de gulliga mms jag fått av Mr Sexy på sistone men icke, busted.
Ska iallafall pay him a visit in a couple of days. Får bli innan Miss P kommer till Sverige. Han förtjänar faktist det efter all "uppvaktning". Har dock andra planer inriktade på en av mina grannar som jag inte lagt märke till förr. Det här med att fiffla med grannar kan antingen bli underbart rätt eller ett rent helvete. All in, säger jag. Sofie verkar även hon vara på mitt spelplan. Åt lunch med henne igår och hon har nog för första gången i sitt liv mer än 2 bollar i luften. Sofie, du måste gå på date med Alex! Vårkänslorna bjuder till dans.
Nu ska jag göra lite ärenden. Over and out.

Inga kommentarer: