söndag, mars 30, 2008

Birthday babe

Idag fyller jag 20. Känns ungt ändå när jag säger det då jag inte alls känner mig 20 i huvudet, dessutom är ju många av mina vänner betydligt äldre. Men nu är jag 20 iallafall. Vill tacka Katta Andreas David Nadia Niklas Johan Miranda och Maria för allt firande i natt. Tack till alla andra för alla gulliga sms, mail och samtal som jag hittills fått.
Känner mig rätt sliten. Drog hem till Nadia igår och skålade med gamla vänner, jättetrevligt. Efter det ner till Clustret till Burn festen med Robert Hood som är en sjukt duktig Dj. De hade verkligen gjort lokalen supersnygg. Väckte minnen från gamla tider nere i Göteborg med Linda och gammelstamparna. Från svamparna där till storsvampen och Hells. Packat med folk, de får ju inte ens ha så mkt folk inne samtidigt så det var ju på tok för trångt. Efter långa brottnings matcher mellan vänner och bekanta drog jag och Sparring hem till mig. Morgonmys idag med familjen och nu ska vi strax till Uppsala då även mormor fyller år idag så vi ska fira lite tillsammans. Ska fira lite mer ikväll är det tänkt och ännu mer på torsdag. That's the plan my friends. Tack igen för allt :) Puss puss.

Inga kommentarer: