lördag, april 12, 2008

_________

Torsdagen på Solli var riktigt bra och jag blev väldigt crunk medan Sparring lurades och gav alla hennes drinkar till Patrik. Mycket blandat folk och ansikten jag inte sätt på länge. Nic hade tagit med sig sina vänner vilket var jättekul, jag tror att han fick ett bra första intryck. David och Ida spelade skitbra och langade riktigt tunga låtar. Överlag en riktigt lyckat kväll, highlight när jag och Jens stog utanför och diskuterade killar, i love it. Drog som vanligt till Hells sen, tyvärr jobbade dock inte Mr Tan.
Fredagen var lugn. Shoppade hela dagen med Katta, gjorde en del andra ärenden och spenderade kvällen med Maria och film.
Dagen idag började på tennisbanan. Förvånas gång på gång hur lika tennistränaren David, och Max är. Vem kunde ana att Maxi hade en dubbelgångare liksom. Tycker dock att David är snäppet biffigare.
Gick sen och lunchade och solade. Är hemma just nu och Sofie har tittat förbi. Girltalk och klädval. Utgång ikväll med Sparring, blir en rejäl runda. Maria ska på cocktail party med tjejerna. Får se hur pass lyckat det blir. Vi kommer båda hem med hemsläp inatt iallafall.
Om inte annat så ses vi i vimlet. Uppdaterar imorgon. Ta ta'

Psst: Jag hoppas att ni ska på Derbyt på måndag, 20.00 på Råsunda. Bajen for life.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hemsläp? Tar ni hem killar alltså!? Låter lite ... promiskuöst.

Carolina Martin sa...

Båda skulle ha tjejkompisar som slagga över :)