onsdag, april 02, 2008

Honesty

Har fortfarande inte fått rätsida på min sömn. Känns som att mina planeringar är relativa och att jag allt för ofta på sistone tappat fokus. Lavetter indeed. Möjligt att jag har för många bollar i luften för stunden. Men är det inte alltid viktigt att ha mycket för sig, många idéer och både jobb och nöjen som fyller kalendern? Sen tar i och för sig studierna en hel del tid också. Tror att jag längtar lite för mycket till sol och värme.
Är iallafall väldigt taggad inför kvällen och måste nu endast komma på vad det blir för outfit. Tror det blir mycket folk och många vänner och bekanta. Inte hört något från Debbie idag så är osäker på om hon landat ännu eller om hon är kvar i London. Debbie fyller iallafall år idag så: STORT GRATTIS PÅ DIN DAG ÄLSKLING.
Får Sebbes adress ikväll, äntligen. Har inte pratat med honom nu på över ett halvår. Kan inget annat än att hoppas på att han sköter sig så att det kanske går lite fortare än förutspått. Kan med största säkerhet säga att han nog maxar chillsoristik och njuter så mycket det går. Det är allt lite twisted.
Ska ut med hunden nu och sen göra mig iordning för kvällen. See ya.

Inga kommentarer: