torsdag, april 03, 2008

Nox et dies

Träffade upp Debbie igår vid elva tiden och gick direkt till Solli. Charles spelade för fullt och jag tycker det är jättekul att han kör warmup varje vecka nu. Inga direkta stamgäster till att börja med men dök upp allt fler efter kvällens gång. Dj battlet satte igång och tunga låtar spelades en efter en. Alkoholen tog dock över mer och mer och tyvärr gjorde ena sidan bort sig rejält med ett antal stora missar. Tråkigt det där för jobb är ju jobb och är man influgen från England för att spela på en av Stockholm största House klubbar tycker jag att man bör anstränga sig lite mer. Jag hade askul ändå och trots att både Katta och jag blev förföljda av x antal äckliga män som gav oss helsjuka erbjudanden vid slutet, log vi brett och gick vidare mot Black Room.
Väl där möttes vi av många vänner, många väldigt berusade vänner. Stannade inte så länge iallafall då vi ska ut ikväll igen. Mest otippade personen igår var Alexander som var på Solli. Hade inte träffat honom på fyra år ungefär så det var väldigt kul. Med sig hade han Mathilda som gick i min klass ett tag på gymnasiet. Patrik Edenhall var också ute igår och såg ut att ha kul. Att träffa Novel och Jojje var trevligt as usual. De var de.

Chillat hela dagen idag, har ont i halsen. Ska till Dejan nu och träffa Rebecca en stund. Sen blir det hem igen med fix för kvällen. Fan, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, it sucks. Diamantringen som jag fick i försenad present igår är dock solklar, TACK igen gumman! I'm totaly in love with it. Är förövrigt supertaggad och känner mig jätteglad idag. Debbie är i Stockholm igen vilket alltid får mig att må prima, var så underbart att träffa henne igår. Allting känns super, trots dåliga besked om att Mr Tan fått flickvän. Mer än att vara ledsen blev jag snarare lack, hört från källor att hon är asful vilket betyder att hon måste ha en suverän personlighet, so.. bring it on. Uppdaterar senare. Vrid upp Thomas Gold och le.

Inga kommentarer: