måndag, april 28, 2008

Passed few days

Var ute onsdag och torsdag. Onsdagen var helt okej, var på Stures hela kvällen. Mr Tan jobbade dock inte vilket var trist. Dagen efter träffade jag dock honom och möjligt att det gjordes lite progress som Katta påstår. Torsdagen på Solli var förövrigt grym då Jonas och John bjöd på sjukt bra grejer. Patrik och Andreas spårade och jag var riktigt nöjd. Hells efteråt var även det helt okej med några få jävligt bra inslag.
Fredagen drog vi ut ett gäng till tanto och njöt av kvällsvärme och cider. Det börjar märkas att sommaren närmar sig med stormsteg.
I lördags hade mammas sambo sin 50 års fest. Blandade känslor under kvällens gång. Möjligt att jag connectade bättre med Niklas nu än någonsin, verkar som att svaret på hur man ska umgås med honom är att prata siffror, statistik och ekonomi. Har på tal om det nu bestämt att jag ska läsa företagsekonomi i höst.
Med släktingar här hela helgen känns det skönt med måndag och en ny vecka. Snart är det dessutom valborg vilket innebär långhelg. Har fortfarande många grejer som hänger över mig och måste göras så får gå på max dessa tre fösta veckodagarna. Sen blir det till att umgås med vännerna. Har inte helt bestämt hur valborg ska firas i år, många pratar om Uppsala, andra om att göra en repris på förra året och dra upp ett gäng till stugan. We'll see.
Nu ska det duschas och sen dras till Ackis. Får inte tag i Bex så får se hur det blev med lunchen.
Ta ta'

Inga kommentarer: