torsdag, maj 08, 2008

Dagens

  • Fika uppe vid stugan med släkten
  • Gymmet
  • Solariet
  • Systemet
  • Träffa Maximilian
  • Promenad med Moa
  • Middag med familjen
  • Utgång [Solli & Cafét samt Hells]

Vad ska man ha på sig idag egentligen? Skönt är det iallafall att sommaren närmar sig med stormsteg. Mr Sexy hörde av sig för en halvtimme sen. Känns skönt att vissa saker är som de brukar. Med några riktigt upptagna dagar framöver får jag vänta till nästa vecka då jag kan träffa honom. Känner mig dock något stressad över allt runt omkring så vi får väl se.
Måste iväg nu iallafall men uppdaterar nog senare. Ta ta'

5 kommentarer:

Anonym sa...

det syntes på Solli att du tränar! Nu är de bara håret kvar

Carolina Martin sa...

utveckla?

Anonym sa...

http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGalleryImages/scaled/224205_729_488_1.jpg

Egentligen är de här för shysst av mig o skriva men det får bli dagens goda gärning .

Om du inte redan märkt det så är det inget flow i ditt hår utan samma gamnla frisyr hela tiden . vissa (flyghäxan) säger att det ser fett ut. Om jag vore du hade jag lagt ner mer krut på håret än sminket ! Ge det mer volym runt huvudet , prova lockar som Sparring eller plattång och tillsätt extencions .

hoppas du är nöjd över att jag förspillt så mkt dyrbar tid på dig

hej

Anonym sa...

Jag återkommer om en vecka prick för att se en märkbar förbättring ute i vimmlet eller på bilder som du fastnat på.
nu håller jag ett öga på dig.

om du inte har klarat av att fixa håret då så lär du aldrig klara av det .

lycka till !

Anonym sa...

eller inte en vecka prick för jag kommer vara ute sent nästa lördag .
vi säger söndag den artonde !