fredag, maj 23, 2008

That's that

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig igår. Kanske är jag för mån om att det ska vara på mina villkor. Konversationen återkom idag och ibland ser jag inte riktigt vart det är på väg då det endast känns som en ren upprepning. Den frågan jag egentligen vill ställa är omöjlig och jag undrar om jag bryr mig för mycket. Kanske att jag tar mig en sväng dit idag iallafall.

Då vissa hinder dök upp igår kväll åkte jag direkt till Solli och kom dit sent. Kändes som att det var mycket folk och då "taket" är borta är det en krigszon mellan brännmärken och glödande hål i tunna tyger. Det var dock riktigt kul och många vänner var där. Andreas och David spelade lika bra som vanligt och Amaretto Sours slank ner en efter en. Saknade dock Jens och Micke som tydligen är i norrland och myser. Flashan var på plats för första gången på några veckor och bjöd på sin breda dialekt och snygga drag. (Jag vet att du läser detta, haha)
Ännu en mister var på plats och maxade med dubbla signaler. En vecka kvar och sen är det dags för en konfrontation enligt mig. Somliga saker är inte ok och man kan bli frustrerad över mindre.

Efter Solli drog vi till Hells. Blandat med folk som vanligt. Stannade inte så lång stund utan drog och köpte mat för att sen åka hem till mig. Sov ut länge idag och har inte hunnit göra särskilt mycket efter det. Möjligt att jag joinar Johan och co på Snaps. Det är ju as skönt väder och en återställare skulle inte sitta fel. Kanske att det blir hem till * sen. Väntar på att Rebecca ska sluta jobbet så får vi se vad hon vill hitta på. Nu blir det en långpromenad med Maria. Ciao.

Inga kommentarer: