torsdag, maj 22, 2008

Gårdagen

Trots att det inte blev någon riktig fylla igår känner jag mig sliten. Inte lika mycket folk som jag hade hoppats på men helt sjukt bra ändå. Stonebridge var helt grym, för att inte tala om Pete. Gårdagens roligaste awards var lätt årets DJ, artist och Label där Axel "Axwell" tog hem alla tre priserna. Årets producent blev John Dahlbäck vilket vi nog alla tycker att han förtjänar. Sjukt roligt! Trist var dog att årets nattklubb inte blev Solli utan Berns. Men som Olle sa så är det nästan alltid bara "alternativa" klubbar som vinner dessa priser.
Dansade runt största delen av kvällen på golvet men drog senare upp till vippen och sista timmen ner på scen bakom Pete tillsammans med Ingrosso, Anthony, tjejerna, några andra samt Steve som bjöd på skumpa och extremt vidriga shots. Riktigt lyckad kväll med fucking good music. Efter Berns så skjutsade Mimmi hem mig och Sparring och vi deckade rätt hårt efter lite käk. Bilder kommer snart.

Idag drog jag och Katta direkt till Solna centrum och kollade lite outfits. Jag måste säga att det är bland det värsta att gå och kolla kläder när man är helt slut och oinspirerad. Efter det åkte vi hem åt varsitt håll. Nu är jag hemma och käkar sen lunch med Maria. Dagens planer är inte helt hundra ännu men möjligt att det blir Berns en stund ikväll igen och sen Solli eller hemlig ort och sen Solli direkt. Hur som helst: see ya att Solidaritet.

Inga kommentarer: