tisdag, maj 20, 2008

Martedì

Fick idag hem en inbjudan till invigningen av nya Steinway Gallery Stockholm den 29 maj. Då jag bara får ta med mig en person så blir det nog faktiskt mamma denna gång. Känns sjukt bra att hon verkar acceptera mitt beslut nu angående hösten så får vi se hur jag gör sen när våren kommer. Jag måste erkänna att jag fortfarande står och väger lite, samtidigt så kan jag ju bara se tillbaka på dessa senaste veckorna och konstatera att jag måste därifrån ett tag. Time will tell.
Idag ska jag fixa med jobb och med ny musik. Pratade med en kompis igår som börjar ta sig uppåt nu som producent och nog är konkurrensen hård. Funderar lite på att göra ett antal låtar och sen ta med mig dom ner till Tyskland i september. Miss P vill att jag hälsar på och visst ger det tillfälle att göra lite PR där nere. Vi får se.
Idag tänkte jag även åka förbi Banér och hälsa på Rebecca på jobbet. Senare ikväll åker jag nog ut till Sparring och har vår filmkväll. Så ser min dag ut. Toods'

Inga kommentarer: