torsdag, maj 29, 2008

Today

  • Luncha med mamma
  • Shoppa
  • Systemet
  • Duscha & fixa
  • Manikyr & pedikyr
  • Invigning av Steinway Gallery Stockholm
  • Solli & Hells

    Ybertaggad inför natten då jag vet att det kommer bli grymt. Är dock segt som fan att jag inte kan dricka idag. Går ju fortfarande på Penecelin, eller hur det nu stavas, pga min hosta. Whatever, det blir grymt ändå. Ska bli sjukt kul att höra John spela igen. Har inte heller träffat honom sen SMC så det blir roligt. Jens har taggat hela dagen och det blir ju alltid galet när han kommer. All in.
    Är inte lika upprymd över invigningen. Vet inte riktigt vilka som kommer men jag har en aning och jag orkar inte stå och prata med mängder av människor som följt min karriär. Folk som vet vem jag är och som jag inte har den blekaste av vilka dom är. Visserligen är det alltid bra att knyta kontakter med branschfolk så det blir väl till att dra på sig den lilla svarta, ett stort leende och en intresserad blick.
    Förövrigt så är det världens bästa väder idag, love it. Är även kär i den nya låten på min blogg. Enjoy.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter din låt? Har också blivit kär i den nu.

Anonym sa...

snälla svara

Anonym sa...

Den heter I remember

Anonym sa...

Men artisten då?

Anonym sa...

Den är unreleased, så tyvärr.

Anonym sa...

Okej, men tack endå.