torsdag, maj 15, 2008

Uh

Just nu går inte allting som jag hoppats. Jag har haft mardrömmar denna vecka, något jag inte haft på väldigt länge. Kanske kan det vara stressen som hänger över mig. Skönt är det iallafall att det endast är några veckor kvar på denna mörkerläggning. Sen är jag fri som en fågel och tänker ta mig an helt nya projekt. Efter mitt samtal med Nadia för nån vecka sen kändes mitt beslut helt klockrent men ju mer diskussionerna pågått bleknar alternativen. Jag måste säga att jag tycker det känns märkligt att behöva försvara ett beslut som för mig känns helt självklart. Spydiga adjektiv har aldrig stått i samma position. Men, beslutet är mitt och jag får väl skita i ett accepterande. It's my game.

Igår läste jag ut Aldrig Fucka Upp som enligt mig är minst lika bra som Snabba Cash. Slutet var hetsigt och mäktigt då boken nådde sitt klimax. Del två och tre innehåller väldigt mycket namn och info som man är tvungen att hålla koll på, men gör man det så är den riktigt, riktigt grym. Just nu hyllar jag Lapidus och väntar med spänning på att filmen ska komma. Jag kommer ihåg när jag träffade honom på Arlanda för lite mer än ett år sen. Han satt och signerade Snabba Cash och jag var på väg ner till Malmö för en provspelning. Jag hade ingen koll på vem han var då och nu i efterhand önskar jag att jag pratat mer med honom. Hur som helst: Läs den!

Ikväll blir det Solli. Möjligt att det blir sista torsdagen med samma anda då vissa förändringar håller på att ske. Vi får se. Vet inte vad jag ska ha på mig och känner mig inte heller helt på topp då jag inte blivit av med min hosta ännu. Vad hände med det varma vädret liksom? Jag vill upprätthålla min bränna och slippa vara förkyld. Men som vanligt så taggas det till om några timmar. So bee there :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det gör vi efter middagen och sådär!

Anonym sa...

hoppas du gjort en bra förändring på håret hos frisören för jag kommer hållw ett öga på dig i kväll

Anonym sa...

^ någon anonym människa kan inte släppa loss på krogen ... fast i sverige, utan liv. stackars liten ensam anonym.

Carolina Martin sa...

Vem är denna anonyma stackare som ständigt pratar om mitt hår?