onsdag, juni 25, 2008

Ho ho

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Har inga ursäkter mer än att jag inte orkat. Händer en hel del nuförtiden. Jobbgrejer, utgångar, ovanliga tillställningar och mängder av nyheter inom mitt privatliv. Oförstående om hur fort tiden far förbi och hur man ibland tvingas växa upp snabbare än vanligt. Man kan helt enkelt inte styra över allt som händer. Något jag ibland behöver påminna mig själv om då jag alltid är envis och tror starkt på att man kan fixa de egna situationer för att få det man vill ha. Nio utav tio gånger fungerar det så. Just make it happen.
Är nu hemma hos Erica. Deras lägenhet står tom så jag och Maria har nu tagit över den denna veckan. Har precis kollat klart på matchen. Tyskland tippade för vinst. Trodde dock ändå att Turkiet skulle ta det. De har spelat förvånansvärt bra och jag hoppade faktiskt på att de skulle vinna kvällens match. Jag kan slå vad om mycket att Özgur sitter och gråter just nu, stackaren. Nåväl, Ryssland och Spanien imorgon. New day, new games.

Inga kommentarer: