torsdag, juni 12, 2008

Let's go

Dålig uppdatering, jag vet.
I tisdags var jag som sagt hemma och kollade fotboll med Maria. Hur härligt var det inte att slå Grekland med 2 - 0. Drog efter det ut till Sparring för vårfilmkväll. Fick en klänning som hon köpt nere på Sweden Rock som var gorgeous. Nu har vi varsin och vi ska nog ha på oss dom på lördag är det tänkt.
Igår tog Kimberly studenten så jag, Katta och Stefan åkte till Blackeberg för att se utspringet. Visst tar det upp gamla minnen. Åkte iallafall in till stan efter det och kollade lite kavajer. På kvällen blev det mer fotboll och sen film.
Idag är det torsdag. Ska nu straxt iväg och shoppa lite och göra några ärenden. Måste packa, städa och sen fixa mig när jag kommer hem. Ikväll blir det självklart Solidaritet. Det kommer bli grymt. David kör alltid hårt och det gillar jag.
Imorgon åker jag och Sparring ner till Göteborg och jobbar med Porsche. Kommer dock hem sent lördag kväll. Ska bli grymt kul och bil kåt som jag är ser jag verkligen fram emot det.
Missar ju dock premiären av Sollis nya fredags trio. Jag tänker dock inte skyffla under mattan med att jag är grymt besviken på valet av de anställda. Jag tvivlar starkt på att det kommer bli bra gäster och jag tror tyvärr att ryktet kommer försämras. Dessutom är det omöjligt att hålla en någorlunda bra ålder på ett ställe om ens promoters endast har ett ungt kontaktnät. Man bör också hitta ett eget koncept och inte desperat försöka greppa efter en etablerad klubb som körs dagen innan och efter. Vi får väl se vad som händer men jag är verkligen negativt inställd.
Inga sura miner nu. Ska hoppa in i duschen. Vi ses på Sollan ikväll och jag kommer antagligen mobilblogga från Götet. Bye bye

Inga kommentarer: