torsdag, juni 19, 2008

Mini update

  • Måndag: Filmkväll hos Sparring
  • Tisdag: Shopping med Katta & kvällsmys med la familja
  • Onsdag: Fotboll & Sturemiddagen
  • Torsdag: Solidaritet & Hells
  • Fredag: Midsommar [Ej färdigställt vart jag ska vara någonstans]

    Suger att jag aldrig hinner blogga nuförtiden. Får verkligen ta tag i det här.
    Hur som haver så ska jag nu bara lägga maskaran och sen springa iväg.
    Hoppas både Flashan och Mr Tan jobbar. Hört att Flashan ska flytta tillbaka till sina hemtrakter. Säkra källor, men ändå så pratar folk så sjukt mycket, så man vet ju aldrig.
    Ännu ett svek mot Mr Sexy. Jag klarar dock inte av saker som är för uppgjorda och som känns för påtvingade. If we're gonna' do this - we're gonna' do it my way.
    Mr Tan överaskade igår med en otippad mening. Känner mig väldigt förvirrad och smått irriterad. Orka dessutom vara " I'm a little tea pot short and round, here's my handle, here's my spout" . Nej, jag måste hela enkelt styra upp det här.
    Saknar C jättemycket. Vem kunde ana. Lackar över att saker inte blev som jag tänkt mig. Förlitar mig nu på att Martin hjälper mig få tag i saknad info. Kanske är det dags för ännu en resa. Otippat, visst är det otippat. Ah, kan inte annat än att tänka tillbaka på kvällen på hotellet in the middle of nowhere. Nåväl, på med klackarna. See ya.

Inga kommentarer: