söndag, juni 22, 2008

Helgen

Midsommar igår var mysigt. God mat, typiskt traditionellt firande, badminton matcher, EM och chill i poolen. Då jag inte träffar mina kusiner speciellt ofta så ser jag dom aldrig i förändringens skede men damn, Niklas har fan börjat träna på allvar. Han börjar bli en hunk. Vem ska jag para ihop honom med? :)
Idag var vi vid havet och Eros, mamma och Tuija badade trots kylan. Efter det var vi och kollade på hus (Mamma och Th är supersugna på att köpa sommarställe), spelade mer badminton och åkte sen hem. Då vädret sög sket jag och Katta i Sandhamn. Speciellt eftersom källor rapporterat den unga åldern på folket som var där. Pga mina många myggbett och min muskelverk blev det lugnt ikväll. Ligger och kollar på SATC. Imorn blir det lite jobbfix och ärenden. Lovar dessutom att lägga upp bilder. Ciao

Inga kommentarer: