tisdag, juni 03, 2008

Relaps

Torsdagen förra veckan var en dundersuccé. Jag är sjukt imponerad av Linus (Style of Eye) som totalt blew us all away. Han är verkligen sjukt duktig. Jag hade tagit med mig Patrik och Andreas som alltid har jättekul på Solli, skönt för Andreas att komma bort från Åre lite och se vad riktig musik är. Jens och Mr Gay London höll oss sällskap och crunkade på. Rakt av en grym kväll. Drog sen till Hells där Mr Tan var på plats. Jag dör på riktigt, varje gång. Efter Hells drog Katta och jag hem till mig.
Fredagen var riktigt slö. En sak är att vara bakis men att köra hårt som fan en hel kväll på endast Burn och Pepsi, njaa, den tröttheten man har dagen efter slår nog det mesta. Drog iallafall till Imperiet vid tvåtiden och umgicks med Richard som bjöd på kaffe, läskdrinkar och frukt. Efter det blev det lite shopping och sen hemgång. Drog på kvällen ut till Sparring då vi skulle upp tidigt dagen efter för en heldag med jobb.
8 lördag morgon ringde mobilerna. Efter två timmars fix var vi på väg till Grönan. Den nya sommarplågan skulle släppas och Jag, Katta, Kimberley och några andra tjejer och killar skulle bakgrundsdansa till Kick. Jävligt rolig grej. Efter flera timmars rep på stora scenen i typ 30 graders sol fick vi ledig tid till att åka diverse attraktioner om vi nu ville det. På grund av hettan var det dock svårt att orka med. Genrep och ännu mer scentid för att klockan 20 sen ha live sändning i kanal 4 på TV Krysset. Sjukt kul. Efteråt var vi helt färdiga. Jag, Katta och Kim åkte dock direkt till Solli. Ännu en kväll med bara Burn och jag har nog aldrig varit tröttare. Vid stängning kom iallafall Richard och hämtade oss, thank god.
Flashan jobbade både i torsdags och lördags vilket var kul, jag måste ju erkänna att jag blir glad av att se honom. Hoppas nu att han jobbar igen denna vecka. Nu kan jag även börja dricka igen om jag vill det så allting bådar gott.
Nu ska jag iväg och shoppa med Maria. Hon har en viktig tillställning ikväll och jag ska var stylist minsann.
Take care, puss.

Inga kommentarer: