onsdag, juni 04, 2008

Smack

Katta har nu åkt ner till Sweden Rock för att jobba några dagar. Hur ska detta gå tänker jag, vi klarar ju inte av att vara ifrån varandra mer än nån dag. Vi kommer båda vara sysselsatta iallafall och tur är väl det.
Imorgon har jag en drinkbjudning på Solidaritet, klockan 22.30 börjar den, så kom i tid. På grund av det varma vädret märks det dock att förfester och tidiga drinkar gärna tas ute i parkerna eller på en mysig ute servering. Nu har vi dock öppet tak och är man på hugget kan man paxa en av solstolarna medans man avnjuter en sommardrink så komsi komsi. OSA via mail på carolinamartin@live.se senast imorgon klockan 15.00
Idag tar Maximilian studenten! Grattis grattis gubben. Imorgon ska jag fira dig som bara jag kan, så ska du även få din present.
Ikväll blir det lugnt iallafall. Ska kolla på film med Maria och äta glass.
Imorgon måste jag dock hinna sola, shoppa, jobba lite, fixa med skolgrejer och fixa med listorna.
Uppdaterar nog senare ikväll, annars så hörs vi imorn! Tudilu

Inga kommentarer: