torsdag, juli 31, 2008

Yummie

Good morning. Precis ätit brunch med Maria. Vi har inte pallrat oss ut för att pressa i den svaga solen som är. Får vänta med brännan till nästa vecka. Idag blir det nog istället en del shopping och ärenden. Ska nu först upp till stugan och kolla läget. Pride Park ligger för närvarande fem meter från vår tomt så man ser och hör allt. Arrangörerna ska ha credd för årets belysning, även att området utökats. Very nice. Det är rätt skönt att sitta på altanen och se ut över folkmassan. Verkar som mor min har snappat upp det och tänker ha en fest på lördag kombinerat med att Maria även ska ha sin fest medans jag jobbar på min. Får se hur det går. Undrar förövrigt hur pass bakis mamma är idag. Nåväl, tänkte nu först åka iväg och införskaffa mig lite nya smycken. Jag har ju en förkärlek för läderband med mynt, kors och stenar. It's my cup of tea. Lika så den här låten. Click it my friends:

Dancing Bears

Inga kommentarer: