tisdag, augusti 05, 2008

*

Tar en paus från packandet nu. Kommer inte kunna sova inatt. Kan aldrig göra det innan jag ska iväg någonstans. Ska verkligen bli grymt skönt att komma bort från Sverige ett tag. Vädret är vidrigt och jag är så galet trött på att alla känner alla. Skulle inte förvåna mig om man träffar på en massa folk man känner även nere i Monte.
Får se hur allting tar sig under veckan och på vilken nivå allting ligger när jag kommer hem igen. Det har ju visat sig att allting löser sig förr eller senare. Vill man så går det. Jag tycker dock inte om att behöva vänta. Kanske har jag inte världens bästa tålamod och kanske är jag aningen envis men vissa saker ska vara på vissa sett.
Nu ska jag kolla klart på Blue Crush (älskar den filmen, skönare vågor och surf scener får man leta efter) och sen ska jag packa klart. Over and out.

Inga kommentarer: