måndag, augusti 04, 2008

Oh my

Det har varit en intensiv helg. Det är en sak att vara ute tre dagar i rad men att jobba natt tar på krafterna. Jag är dock jättenöjd och glad över dagarna som varit. Blev lite ändringar då vi alla fick jobba på München båda dagarna förutom Siri och hennes kompis som fick åka till tjejfesten på Nalen i lördags. Även samplingen blev inställd i lördags då leveranser inte alltid sker korrekt.
I fredags var det iallafall Mr Gay Sweden som hölls på München och i lördags Salvation. Har träffat sjukt många trevliga personer och det var verkligen två grymma kvällar. Även Navid verkade helnöjd så mission accomplished. Clean Group dansade i princip hela kvällen i lördags. Skitkul att se Calle, Jocke och Andreas och självklart de andra killarna också. Alla var jätteduktiga. Känns lite tråkigt att det är över. Blödig som jag är blir jag alltid lite nedstämd när ett längre event är över. Min ångest efter Visby 08 ska vi inte ens prata om.
På onsdag åker jag på semester, en vecka i Montenegro dear friends. Extremt välbehövt. Ladda batterierna, stärka brännan, festa lite och byta miljö. Har en del grejer att tänka över också, och en del beslut att ta. Where better to do that then far away on a beach?
Så ser allting ut just nu. Idag och imorgon kommer gå åt att tvätta, packa och umgås med några vänner. Måste ringa Sparring också. På onsdag kommer hennes loverboy och spelar på en av klubbarna där hon är. Spännande. That's that. Ciao.

Ps. Mr Vice är tillbaka. Nu är dock Mr Gray med i bilden och efter en semester kan Mr Sexy vara på agendan igen. Ds.

Inga kommentarer: