fredag, augusti 01, 2008

Out & about

Vaknade för en halvtimme sen. Katta har redan rullat hem för att packa inför hennes resa. Båda var rejält slitna imorse. Jag har nog inte varit så här bakis på väldigt länge. Gick loss rätt hårt igår och ni som var på Solli fick ju se mig, Jens och Sparring stå och skaka rumpa uppe på högtalarna och disken. Det var en sjukt rolig kväll. Tappade dock aningen kontroll. Drog sen till Hells. Mr Tan jobbade, tyvärr så minns jag inte riktigt vad jag sa till honom men det lär jag ju få äta upp om två veckor. Efter Hells drog vi och köpte mat och tog sen en cab och hämtade upp Maria och sen hem. På väg till Max fastnade jag med klacken mellan stenar vid nån byggarbetsplats och ramlade. Det har ju inte hänt på länge, det heller. Har iallafall trasiga knän idag. Usch. Nu ska jag och Maria köpa glass och chilla uppe vid stugan. Blir nog en dejan sen och ikväll så jobbar jag. Skriver mer sen om jag hinner. Puss

Inga kommentarer: