lördag, augusti 30, 2008

What´s up

Helvete vad länge sen jag skrev här nu. Hade nästan glömt bort att jag har en blogg. Ska nog försöka lägga ner lite mer tid på den framöver då det kommer finnas en hel del kul att dela med mig av.
Sommaren har varit grym. Highlights är ju givet Visby 08 och semestern med Maria. Men det har hänt insanely mycket kul grejer och jag har träffat sjukt mycket roliga människor. Somliga har växt i mina ögon och kommit mig närmre än jag trott möjligt.
Får lägga upp lite sommarbilder och blicka tillbaka på den forna brännan då allting annat är grått.

So, what´s new?
Jag har tagit ett sabbatsår från Musikhögskolan nu. Trött på böckerna och tror att jag måste hitta tillbaka till grundmotivationen. Nu blir det alltså bara jobb som gäller. Känns skönt med lite regularity då så mycket annat nytt händer i höst. Flytt är på gång och diverse planer håller på att bli aktuella nu då nya dörrar öppnats. Så så är det mina vänner.
Ska nu samla krafter till ikväll då jag ska ut en runda. Rutiner.

Inga kommentarer: