fredag, december 26, 2008

Coffee break

Gårdagen var bra. Åkte dock hem tidigare än jag gjort på flera månader. Efter några fördrinkar på Sollan drog vi till Berns. Axel (Axwell) stod och spelade som bäst när vi kom och jag måste säga att jag egentligen älskar Berns lokalmässigt då det är perfekt för större artister. Dock var det inte så mycket folk som jag hade väntat mig vilket ju var synd för de som spelade, men de som var där hade grymt kul. Tråkigt var dock att inte Jens var där, han är ju i Sri Lanka at the moment. Back till Sollan sen för at irritera mig på jobbiga människor. Det ska inte förekomma överviktiga, fula och allmänt påstridiga drinkluder i somliga hörn. Som Siri säger så ska det vara glamour, inte tacky backy in the bar. Portade ska det bli. Men det var en bra kväll överlag.
Idag är jag hemma, gäster plingar på vid 16 så nu måste jag skynda mig en aning. Update later.


Inga kommentarer: