lördag, december 27, 2008

Draw the line

Relationer som man mår dåligt av ska man hålla sig borta ifrån. Varför är det så jävla lätt att stanna kvar då? Denna komplicerade individ som ändrar färg från dag till dag. Sign me up for a guide please. Då jag nog inte själv vet vart jag står är det kanske därför jag ser grumligt. Förvisso känner jag till sorten. Rött, stopp, turn back. Men, med det stora m:et, de små äckliga trådarna som sliter i mig gör det faktiskt omöjligt. Jag hatar honom, eller gör jag det? Kanske tycker jag till och med om honom.. Skjut mig.
-----------------------------------------------------------------------------------
Ut ur duschen, ska till Marie Levau och gratta birthday girl. Nadia och Linnea kommer vara där vilket är grymt då jag inte umgåtts med dem på länge. Var och shoppade idag och träffade dem av en slump på gatan. Efter långa omfamningar började Nadia gråta. Visste inte att hon saknat mig så mycket, märkte först då hur mycket jag saknat henne. Märkligt hur lätt jag har att trycka undan vissa känslor..
Ska träffa upp Sparring sen och dra en runda. Dessa tider kräver sprit. Dränk mig i bubbel and hit me with some Trentemoller. Let's go.

Inga kommentarer: