söndag, januari 18, 2009

Ah

Sjukt rolig kväll igår. Hoppade inplanerad middag och mötte upp Sparring direkt innan vi drog till Hotellet, sen BMB och sen Sollan. Som jag säkert redan tidigare nämnt kan jag inte dricka varken Tequila eller Champagne av anledningen att jag blir för full. Dessutom har jag fördruckit mig på sistnämnda till den grad att jag nästan tröttnat helt. Igår flödade det dock vilket ledde till en superfylla. Riktigt kul kvällen igenom. Anna och Martina följde med till Sollan vilket alltid är lika trevligt. Skickade dock iväg ett något ogenomtänkt mail när jag satt i taxin hem, vi får se vart det leder. Dessutom kan jag rapportera om att somliga Mr's som jag inte nämnt på länge visst inte kan hålla tassarna i styr. I couldn't care less. Nu vet jag hans fulla karaktär. Kul för mig, men inte för henne. Nåväl. Nu ska jag strax väg till Dejan för en kaffe med Anna, sen blir det jobbet at Cafét, trots baksmälla. Bite it.
Hur länge ska det snöa? Visst var det vitt på annan ort igår.

Inga kommentarer: