tisdag, januari 20, 2009

Bring it

Tiden har visst sprungit iväg nu ser jag, för mig är det dock fortfarande måndag. Veckan är igång och jag känner mig aningen panikslagen. Får ta allting straxt för nu vill jag prata om igår. Supermysig fika med Anna, fan vad smart hon är. Kändes skönt att bolla lite om allt och ingenting. Sen blev det direkt till Cafét. Alltid lika kul att jobba med Navid som sagt. Vi lottade ut två resor till Barcelona samt Champagne till andra och tredje pris. Av någon anledningen lyckades jag vinna sistnämnda och glad blev jag då jag aldrig vinner någonting på bara tur. Skänkte dock bort min flaska till Jens. Roligt var det att träffa Andreas som körde skivor största delen av kvällen, sen var bland annat Jayson, Niclas, Cherin, och Roy där. Grym kväll.
------------------------------------------------------------------------------------------
Vaknade idag och kände mig sliten. Blev lite mycket förra veckan med utgångar, spelningen, träning och allt annat så hela måndagen blev välförtjänt slapp fram till för några timmar sen då det helt plötsligt dyker upp någonting som kör ihop sig med veckans färdiga planer. Jag har ju nämnt att jag och Sparring blev bokade för en spelning i GBG, dock inget hundraprocentigt datum. Nu när det gått en vecka utan att vi pratat med Jojje tänkte vi ta den lite längre fram. För en stund sen får jag iallafall ett mail med biljetterna och hotellbokningen samt all info. Lackar då denna vecka redan är laddad. Nu kan vi inte ställa in så det blir alltså GBG ons - tor. Om Sparring inte lyckas ta ledigt från Volvo den 22a får jag köra själv, inte det vi har tänkt oss. Har panik över att jag måste hinna lägga ihop ett set med extremt mycket mer kommersiell musik då tech house intresset inte är lika stort down under. Imorgon har jag dessutom ett superviktigt möte som kan förändra rätt mycket framöver. Får berätta mer imorgon när jag vet hur allting blir. Håll tummarna 18:30. Mina möten på onsdag får jag som sagt ställa in och ta på fredag. Och beroende på imorgon kan min fredag bli den första av många upptagna fredagar. Vi får se. Grattis till Viktor som fyller år idag! (måndag) På lördag ska det firas. Fixat ner ny musik i några timmar och samtidigt pratat med Ilan, happy surprise. Ska styra upp så att somliga kanske förstår sin plats. Nu känner jag mig totalt fuckad i huvudet. Ska slänga mig i säng.

You step on my friend, you step on me.
You step on me and I will crush you.

Inga kommentarer: