måndag, januari 05, 2009

o9

Några dagar har passerat, ett nytt år har börjat. Kanske borde jag som andra göra listor på vad som hänt under det föregående året och över mina förväntningar inför detta, kanske.
Nyårs afton i sig var fab denna gång. Jobbade på Opera terrassen på Clean Groups nyårs fest som hostes och gogo dansare. Tema dirty Chanel. Efteråt gick vi till Sollan och mötte upp vänner. Spontant, bubbligt och lyckligt. Får lägga upp bilder på håruppsättningarna och skriva lite mer om denna kväll tror jag.

Idag är det måndag. Känns lite konstigt måste jag säga. Har varit totalt veckovild en längre period nu och mist uppfattningen om vardag. Just nu är jag hemma och ska strax iväg på dagens powerwalk. Senare ikväll ska jag på Sturemiddagen, var ett tag sen så det kan bli kul. Ska försöka svänga förbi bmb också då Samir spelar ikväll och sen Soap då somliga åker på semester snart och måste sägas hejdå till. So that's that.

Inga kommentarer: