tisdag, januari 06, 2009

Yes box

Gårdagen var bra, kul, lagom. Middagen som alla andra, som väntat. Mat som slinker ner, halvroliga bordsherrar, småflickor vs äldre män, för mycket sprit och sönderstressad personal. Soap desto roligare. Bob skjutsade hem oss as usual och dagen idag har varit lugn. Tog en fika med Sparring på Dejan, träffade Matteo som kom tillbaka från Italien igår. Kanske åker vi med ner i början av Mars då de ska annordna sin årliga "Womens Party". Kan bli kul. Mer ha vi pratat om ett event i nästa vecka som jag kommer nämna här om nån dag. Då vi inte kunnat slingra oss ur denna får vi ta det som det kommer och helt enkelt göra det till en rolig grej. Trist är dock att vi får försöka hålla bort vissa personer då dem eventuellt kan innebära spons och kontakter till framtida planer som ej får förhindras av denna händelse. Time will tell, but we'll put on a show for sure. Imorgon är det iallafall Grammisgalan som gäller. Får se vem jag tar med mig på själva galan men efterfesten kommer bli grym. Planera in en visit på Berns my dear friends. Nåväl, nu ska jag slänga på en rulle och kasta mig i soffan. Toods'

Inga kommentarer: