måndag, februari 23, 2009

Liberation

Frustrerad. Har till och med bjudit på tårar till och från nu under två veckors tid. Generöst av mig. Jag har nog vänt upp och ner på det här nu och kan fortfarande inte sätta fingret på vart felet verkligen ligger. Jag vet bara hur pass tydliga aggressioner jag känner. Vet inte riktigt vart jag ska lägga alla känslorna, tillsvidare ligger de inlåsta långt in, dränkta. Dålig timing, krånglig situation, den ständiga påminnelsen samt en och annan kris på annan front. It's fucked upp. Jag har suttit med fel kort på handen hela tiden. Spader ess håller jag numera hårt i. Idag är det iallafall måndag och precis som förra veckan ska jag ut femte dagen i rad. Håller jag på att bli alkoholist? Nej, absolut inte, jag lägger lite dimma om mig bara. Vi kan ju tillägga: I'll hurt you.. and I'm like whooaa.. så blir det ännu ett glas medans min andra halva is loving red in bed.

Inga kommentarer: