onsdag, maj 06, 2009

Rumors and stuff

Jag är så otroligt trött på allt snack. Att folk aldrig tröttnar på att gräva i andras privatliv, döma ens handlingar och analysera ens tillvaro. Hur kul kan det vara? Jag erkänner att jag hade en del ångest igår kväll. Jag brukar aldrig ångra saker jag gör, nu kanske en aning. Inte för sakens skull men mest för att jag vill skydda mig själv. Fuck it. Folk kommer alltid lägga näsan i blöt och komma med frågor. Jag är den jag är och om än mer säker idag. Turning pages.

Vi samtalade idag och visst är det en grå zon. Med en överblick från gammalt till nytt och från fiction to reality känner jag mig aningen fastspikad. "Det är bara sådant som händer andra". Jag såg det på tv för nån vecka sedan, jag såg det idag. Vi bor i ett land utan några större tillgångar och jag häpnar över att jag erkänner en kris. Kanske är det vädret men idag är allting grått för mig. Ljuspunkt ärr mitt möte med Burn imorgon. Turnén drar igång snart och detaljer ska överläggas. Fix it me.

Nu ska jag återgå till att styra lite grejer. Solidaritet imorgon dear friends. På återseende.

Inga kommentarer: