fredag, maj 22, 2009

Fredags update

Solidaritets 3 års fest var en succé! Grymt bra musik kvällen igenom, smockat med härliga gäster och tryck på golvet. Ni som inte var där missade tyvärr någonting riktigt bra. Var förövrigt en snabbis förbi Amba innan och mötte upp Anna och Rebecca. Efter Sollan blev det en efterfest med bland annat Ilan, väldigt kul att umgås lite med honom igen.
Igår var jag med familjen vid graven. Känner att jag inte är där riktigt så ofta som jag borde men det är ett psykiskt projekt att vara där tycker jag. Börjar tänka lite för mycket och finner heller ingen ro såsom många andra kanske gör. Men du finns kvar, överallt. Ett starkt intryck är vad du gjort på många vilket även visades igår. J.I.V.M. In caram patris mei memoriam.
Efter det drog jag, Maria, Erica, Miranda, Stella, Denise, Michaela och Lycke upp till stugan för att grilla. Sjukt trevligt tills en uteliggare came and crashed the party. Var i stort sätt redo att hämta yxan men fick tillslut iväg honom utan våld. Efter grillningen drog jag hem, fixade mig och stack sen över till Solli. Inte lika bra som i onsdags men ändå, en bra kväll. Känner mig dock aningen trasig idag. Speciellt i och med att jag fick stressa upp i morse och duscha and so on för att åka in till stan. Jag och Sparring skulle ju ha möte med Rogerio idag på Soap men blev inställt då han hade ett gig i Göteborg. Så kan det gå. Nu är jag iallafall hemma, blir garanterat lugnt ikväll, antagligen film och godsaker med Maria. Inte mig emot. So that's that. Trevlig helg!

Inga kommentarer: