fredag, juni 12, 2009

Fredag

Efter middagsmötet på Vapiano i onsdags blev det visst en utgång. Couldn't help myself. Sebbe beställde in drink efter drink då maten tagits bort och sen var det bara att bita ihop och gå till Village. Rymde dock bort till Soap en snabbis för att sen återvända till Jayson och gänget. Det var en rolig kväll, mötet var givande och jag kan bara säga det att jag mer och mer börjar tro på att detta kan bli en stor succé. (Ni som inte vet vad jag pratar om kommer snart få info.)
Fikade igår med Anna, pratade lite om midsommar. Känns som en omöjlighet att vara kvar i stan. Göteborg? Ljusterö? Halmstad? Droppar in invites så måste bara kirra ihop detta så blir det bra. Somliga traditioner bör hållas.
Hade tänkt att kanske orka förbi Sollan igår men nej, jag var alldeles för förkyld. Mår dock mycket bättre idag och tar jag det lugnt ikväll med så kommer jag garanterat vara fit for fight för Malmö. Pratade med Patrick igår och verkar som att nästan hela gänget kommer. Grymt kul.
Idag ska jag tvätta, packa, bränna skivor, göra några ärenden och sen slänga mig i säng med en stor fruktsallad och massor av filmer. Take care.

Inga kommentarer: