lördag, juni 27, 2009

Friday

Låg som sagt på Eriksdal hela dagen och visst går tiden snabbare än uppe vid stugan då det ständigt finns roliga människor att titta på. Tänkte på det att typ var tionde brud har tatueringar, iallafall någon liten gaddning någonstans. Verkar som att det blivit vanligare vilket är trist då jag fortfarande planerar att göra min inom relativt snar framtid. Tänkte också på det att det verkligen inte är många tjejer som solar toppless. Förvisso får man inte göra det överallt uppenbarligen men det är så mycket snyggare att slippa ränder. Take it off. Efter sol och bad åkte jag och Maria hem var på jag sen tog Merlin på promenad och träffade upp Anna en snabbis. Pratade lite om nästa helg och sommarplaner and life and so on. Sen blev det hem för att kolla fotbollen. Mäktigt att Sverige kunde kvittera från 0-3 till 3-3. Att vi inte kunde göra mål under förlängningarna sög då jag hatar straffar och visst blev det tillslut så att vi förlorade, fan vad lack jag blev. Söderling är iallafall vidare till åttondelsfinal nu i Wimbledon, nu ska han möta Federer härnäst så får se hur det går. Efter det blev det middag och film. Sen kom Bobby förbi en sväng, alltid lika kul att träffa honom. Nåväl, nu ska jag och Maria sova, är galet trött. Sleep tight lovers.

Inga kommentarer: