söndag, juni 28, 2009

Jaa ni

Det var supertrevligt hos Max igår. Markus och Andreas var också där och sen kom en del av Max familj och släkt. Blev dock mer alkohol än planerat och satt uppe senare än väntat så slutade med att jag, Markus och Maria deckade i Max säng medan han och Pauline fick sova inne hos Kim. Vaknade imorse av att Maria ville hem och hämta bikini's och dra till Eriksdal. Mådde riktigt dåligt och var så sjukt trött men fick kravla mig upp, åka hem och sen dra till badet. Idag träffade vi bland annat Sebbe som valt våran solplats. Snackade lite om sommarens planer, slampiga 91:or och självklart om Nype. Det nya datumet står fast och jag kommer snart med mer info om allt. Nu har jag iallafall precis ätit middag. Känner mig aningen stekt, mör i kroppen och riktigt seg. Grymt är ju då att en av mina absoluta favoritfilmer går ikväll. Mini's first time. Nikki Reed gör rollen så bra och hon är smokin' hot sen är det även en underhållande story. Love it! 21:00 i kanal 3. Så film och mys är kvällens plan. Imorgon fyller dock Sparring år och då blir det kalas. Birthday boy today är Jim, grattis babe.

Inga kommentarer: